- Komerční sdělení -aktuality

JAK PO DLOUHÉM LOCKDOWNU „ZÍSKAT ZPĚT SVOU JISKRU“? TO UKAZUJE NOVÁ KAMPAŇ ZNAČKY ORBIT

Praha, 25. května 2021 Nová kampaň žvýkaček Orbit zábavným způsobem reaguje na strasti současného života a představuje život po lockdownu. Jak naznačuje název „Získej svou jiskru zpět“, cílem nového televizního spotu je podpořit sebevědomí lidí a povzbudit je k navazování nových kontaktů. Společnost Mars tím chce motivovat lidi, aby po dlouhé době strávené doma, vyrazili opět do světa a užili si nově nabitou volnost se svěžím dechem.

„Moc mě těší, že můžeme spustit naši novou televizní kampaň na žvýkačky ORBIT® i v České republice, a navázat tak na její velký úspěch ve Velké Británii. Spoty jsou laděné velmi optimisticky a perfektním způsobem vystihují konec lockdownu. Kampaň přináší spoustu úsměvných momentů skrze vyobrazení radostného návratu k normálu v době, kdy už je to bezpečné. Zároveň sděluje zásadní zprávu o tom, jak důležité jsou žvýkačky v našem každodenním životě,“ uvádí Emma Hompot, manažerka portfolia žvýkaček a cukrovinek ve společnosti Mars ve střední Evropě.

S myšlenkou, se kterou lidé hledí ke světu bez lockdownu, vykreslila značka ORBIT® za použití trochy nadsázky fungování mezi lidmi po skončení všech omezení. Kampaň tak představuje světlejší stránku reality a klade důraz na nově nalezenou energii, kterou v sobě lidé mají na běžné věci, jež byly dříve součástí jejich každodenních životů. Vzrušení a radost ze života bez sociální izolace se v rámci jednotlivých spotů promítají do řady scénářů, a to včetně zániku virtuálních pracovních schůzek, návratu vášnivého líbání na veřejnosti a obnovení ranního dojíždění do práce. Příklady lidí, jako je muž, který drží balík s rolemi toaletního papíru, unavená matka snažící se pracovat z domova nebo dívka, která povstala z hromady krabic od pizzy, ukazují, jak mohou žvýkačky ORBIT® vrátit lidem sebevědomí v jakémkoliv kontextu.

Reklamy vytvořené ve spolupráci s agenturou Energy BBDO jsou součástí kampaně na žvýkačky ORBIT® „Získej svou jiskru zpět,“ která povzbuzuje lidi k tomu, aby znovu nechali vyniknout své sebevědomí a aby si po náročném roce 2020 užili nabitý rok 2021.

Josh Gross a Pedro Pérez, hlavní kreativní ředitelé agentury Energy BBDO, ke kampani uvedli: „Až nastane ta chvíle a omezení padnou, nebudeme jen tiše opouštět naše domovy, kupovat si ráno noviny v trafice cestou do kanceláře a stávat se opět součástí každodenní šedi. To ne. Vrátíme se v plné síle a pomůžeme světu získat jeho jiskru zpět! Jedno balení žvýkaček ORBIT®, až nastane ta chvíle.“

Nejnovější články

- Komerční sdělení -zpravy

Další články autora

- Komerční sdělení -PR článek