- Komerční sdělení -aktuality

Všechny jsme bohyně

Nestydí se otevřeně mluvit ani o intimních tématech a mají velké srdce. „My s EMCO jsme velmi emotivní ženy,“ – potvrzuje Soňa, která vypadá spíš jako Emkina sestra než matka. Obě jsou inspirací pro tisíce Slovenek, protože vědí že krása, sláva, pěkné šaty, to všechno je nic, na prvním místě musí být láska k sobě samé.

Práce, rodina, práce, rodina, ještě více práce, do toho korona krize a den má jen 24 hodin. Dobře to známe. A výpočet žen, které to měly takto jistě, dokud je nezastavila rakovina, nemá konce kraje. Nedopusťme to a řekněme NE RAKOVINĚ prsu, rozhodla se Soňa Müllerová spolu se svou dcerou v nové kampani. Proč právě tato diagnóza? Říjen je tradičně v mnoha zemích zasvěcený kampani Pink October a Slovensko má velmi špatnou statistiku – každoročně nám onemocní příliš žen a přibližně 30 procent z nich je diagnostikováno až v pokročilých stádiích rakoviny prsu.

V průměru až 300 žen ročně zemře úplně zbytečně, protože pravidelně neabsolvují screeningové mamografické vyšetření, které je schopné odhalit toto onemocnění včas, kdy se ještě dá léčit. Velmi důležitou součástí běžné prevence je i samo vyšetření prsů – pět minut, jednou měsíčně a přesto ho reálně provádí možná deset procent z nás.

„Láska matky a dcery je jedno úžasné, jedinečné pouto, které by nikdy neměla přetrhnout zákeřná nemoc, jako důsledek zanedbané prevence,“ – říkají Soňa a Ema Müllerová, které při této příležitosti ukázali své krásné nohy v neobyčejných punčošky se srdíčkem.

„Oblékli jsme se do krásných punčošek z BEPO, na kterých je maličké růžové srdíčko, jako symbol lásky, ženskosti a zdravých prsou. Věříme, že se budou ženám líbit a připomenou jim, že by neměly zanedbat samovyšetřování a preventivní prohlídky, „- vysvětluje Soňa. „A kromě toho symbolický výtěžek z prodeje punčošek pomůže vytvořit další pacientské centrum na onkologii, kde vyléčeny ženy pomáhají novým pacientkám.“

Všechny jsme bohyně
Rakovina prsu si nevybírá, je jí jedno zda jsme mladé, starší, obyčejné žínky nebo superhvězdy z červených koberců. Zpěvačka Kylie Minogue je jedna z nich. Rakovina ji zastihla jako 36 roční, na vrcholu slávy a na začátku ji lékaři nediagnostikovali správně. Nebo Sheryl Crow, další zpěvačka, která postupovala přesně jako z velké knihy: nahmatala si bulky, objednala se na mamografii a předešla nejhoršímu.

Nemoc zachytila ​​včas i tenistka Martina Navrátilová, herečka Cynthia Nixon, Melanie Griffith, zda Olivia Newton John. Tragickým příkladem pozdního zachycení je slavná Brenda ze seriálu Beverly Hills 902 10, která momentálně bojuje se čtvrtým stadiem rakoviny prsu. Nedávno na ni zemřela Kelly Preston, manželka Johna Travolty a Slovensko bylo šokované když boj s rakovinou prsu prohrála herečka Silvia Petöová, čerstvá padesátnice.

Soňa a Ema jsou také normální zaneprázdněné ženy, jako my, které honí čas a snaží se stihnout všechno. Soňa, nestárnoucí moderátorská legenda, promlouvá z obrazovek již několika generacím žen. Ema žije v Paříži, kde pracuje jako PR manažerka pro mezinárodní módní značky. Má úspěšný podcast, Témata Emy, kde otevřeně vypráví o svých problémech, trápeních a nedokonalostech, aby ženy věděli, že v tom nejsou samy. V září uvedla svou značku Emaem s první kolekcí triček „Jsem bohyně“.

A přesně v duchu tohoto hesla se obě chovají ke svému tělu. Berme si od nich příklad, nepodceňujme prevenci, zajímejme se, ptejme se, pečujme o to nejvzácnější co máme: O SEBE! Nesmírně mnoho práce v edukaci zastřešuje aliance NE RAKOVINĚ: „Naše aktivity přinesou více podpory a informací, například o aktuálně dostupné moderní léčbě, medicínských postupech a metodách,“ říká prezidentka NE RAKOVINĚ Jana Španková, která neúnavně se svým týmem šíří osvětu.

Mysleme na to i během koronakrízy a využijme šanci mít zdravé prsa. Jsme jednou takové, klademe se na poslední místo a vždy upřednostníme něco důležitější. Ať je nám Růžový říjen připomínkou toho, že milovat musíme začít od sebe, abychom lásku ještě dlouho mohli rozdávat dál.

Nejnovější články

- Komerční sdělení -zpravy

Další články autora

- Komerční sdělení -PR článek